برای خرید از شیمر حتما نیاز به ثبت نام هست ؟
خیر . برای راحتی شما عزیزان ثبت نام در سایت ضروری نیست .
امکان خرید تلفنی یا حضوری وجود دارد ؟
با توجه به ماهیت شیمر ، امکان خرید حضوری وجود ندارد ولی برای خرید تلفنی میتوانید از شماره تلفن موجود در بخش تماس با ما استفاده نمایید .
در چه ساعاتی از شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته، امکان ثبت سفارش توسط مشتری وجود دارد.
آیا بعد از ثبت سفارش نیاز به تماس تلفنی است ؟
خیر، به محض ثبت سفارش توسط مشتری، پیامک اطلاعرسانی به همراه شماره سفارش برای مشتری ارسال میشود. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ، کارشناسان پشتیبانی شیمر با شما تماس خواهند گرفت.
آیا امکان مرجوع کردن کالای خریداری شده وجود دارد؟
بله می توانید در صفحه شرایط عودت کالا شرایط را بخوانید .